Att i stunden vara i sorg

Resan i sorgen har varit lång. Att se sin älskade långsamt försvinna från mig är så smärtsammt att det är svårt att beskriva med ord. Nu har min älskade fått frid jag vet att han är frisk och friheten kan han nu leva fullt ut Vi har så otroligt många fina minnen, vi har delat glädje och sorg. Mest glädje vi har sett dagen som ett äventyr. Vi har delat kärleken till våra barn och barnbarn. Vi har delat kärleken till Spiritualismen och kontakten med våra nära och kära där. Vi har underbara vänner som betytt mycket för oss båda. Nu i skrivande stund bär jag min sorg och min kärlek till Horst i mitt hjärta. Då är det viktigaste för mig kontakten med hela min/vår underbara familj och vänner som kommer att göra så att jag tar ett steg i taget. Mina underbara arbetskamrater har varit med under hela tiden som ett enormt stöd. Vad vore livet utan människor som delar och ger stöd. Det är min trygghet och det ger mig sann styrka nu när jag i stunden bär min sorg.

Kommentarer
Postat av: Anette Eriksson

Hej Sussane,detta är en själa vän som nu hittat dig,sist vi sågs var hemma i Svärdsjö du och Horst och din dotter kom på besök.Har tänkt sååååå mycket på er med både själ och hjärta. Bor nu i Sandviken hänt mycket på både gott och ont håller fortfarande på med det andliga som jag brinner för. Jag finns här för dig!!!!massor av varma kramar hoppas vi hörs kram älskde vän hälsningar Anette Eriksson.

2011-10-20 @ 20:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0